BMW

Tas ir iespējams, ir viens no visvairāk labi zināms ražotājiem automobiļu un motociklu pasaulē, sāka savu darbību 1916. gadā Minhenē, sākotnēji nodarbojas ar gaisa kuģu dzinēju. Uzņēmums, kas izveidots, apvienojoties diviem maziem ražotāju lidmašīnu dzinējiem - Rapp-Flugmotoren Werke un Otto-Werke. Rhode tās darbība tiek iedzīvināti logo - vērpšanas lidmašīnas propellers uz zila debess fona. Kad tas ir apvienota ar lielu logo sadalīta balto un zilo dimantu karoga Bavārijas, kur uzņēmums atrodas (Minhene - kapitāla Bavārijas), un par godu kura ieguva savu nosaukumu - Bavārijas Motor Works. Šeit tas ir nepieciešams veikt īsu novirzīšanās. Fakts, ka pieraksts logo jau sen izraisa spekulācijas un strīdus. Dažiem, tas ir tikai propellers, bet citi uzskata, ka tas viss ir par karogu. Bet ir trešā persona, kas uzskata, ka logo BMW - tas ir ļoti labs abu apvienojums. Un ir pamats uzskatīt, ka tas kalpoja par pamatu karoga. BMW pats par izcelsmi tā logotipa nedaudz klusuma. Visu šo laiku logotips ir gandrīz nemainīgs. Starp citu, to var uzskatīt par sava veida logo un slaveno "nāss" režģis. Pirmajos pastāvēšanas gadu laikā, BMW ir pierādījusi, ka spēj - plaknes, kas izmanto savu dzinēju, kas pasaules rekordu, sasniedzot augstumu gandrīz 10000 pēdas. Pirmā pasaules kara laikā, tas bija galvenais piegādātājs BMW dzinēju vācu lidmašīnas. Pēc Vācijas sakāves BMW kādu laiku liegta iespēja ražot lidmašīnu dzinējus. Steidzami ir pārkvalificēties. Kopš 1923. gada, sāk ražošanu motocikliem. Un 1929. gadā, šķiet, pirmo auto - neliela, bet gudrs Dixi. Otrā pasaules kara laikā, galvenie produkti ir atkal BMW lidmašīnu dzinēji. Turklāt sāk eksperimentēt ar strūklu un raķešu dzinējos. Rūpnīcās ražotas masveidā ieročus (saskaņā ar dažiem ziņojumiem, nevis neizmantojot vergu darbu ar ieslodzīto koncentrācijas nometnēs). Motociklu attīrīta leju, placināti automašīnu vispār. Bet atkal, cits Vācijas sakāve liek galīgo krustu BMW, kā lidaparātu ražotājiem. Tomēr uzņēmuma vadība (tāpat kā daudzi citi) pārvalda, lai izvairītos no apsūdzības par sadarbību ar nacistiem. Neskatoties uz to, ka uzņēmuma rūpnīcas bija drupās, ir pakāpeniska atdzimšana ražošanu. Motociklu Ražošanas R 24. Nedaudz vēlāk veiktos un pirmie neveiksmīgiem mēģinājumiem atbrīvot automašīnas: Model 501 izgāzās - valsts nav atguvusies pēc kara, un tirgū vēl nebija gatava. Tad uzņēmums tuvojas no otras puses, piedāvājot krustu starp motociklu un automašīnu, ko sauc Isetta. Ar šo brīnumu, viss gāja labāk. Uzņēmums aug lēni. Pat krīzes noticis ar viņu 1959. gadā, nevarēja galīgi laizīt viņai. Ražošana pakāpeniski paplašināta, jaunas iekārtas tiek būvētas, ir arvien vairāk un vairāk jaunu modeļu dažādos līmeņos dažādām somiņas. Daudzi uzvaras Motorsport BMW padara lielisku reklāmu. Automobiļu uzņēmumi noteica "Sport" garu. Daudzi no modeļiem ir patiess leģendu un kolekciju sapnis. Ir pat jokodamies viedokli, ka, BMW dizaineri neseko modei, tie rada to.
e90/e91/e92/e93 CIC  навигация
500.00€ Без НДС: 500.00€
F10 / F11 / F18 CIC Навигация
500.00€ Без НДС: 500.00€
X5 E70 CCC навигация
450.00€ Без НДС: 450.00€
Фаркоп для BMW 1 Seria c 2012 по н.в.
117.20€ Без НДС: 117.20€
Фаркоп для BMW 1 Seria c 2012 по н.в.
214.89€ Без НДС: 214.89€
Фаркоп для BMW 3 Seria c 09/1999 по 2005
124.61€ Без НДС: 124.61€
Фаркоп для BMW 3 Seria c 09/1999 по 2005
229.78€ Без НДС: 229.78€
Фаркоп для BMW 3 Seria c 10/2005 по н.в.
117.20€ Без НДС: 117.20€
Фаркоп для BMW 3 Seria c 10/2005 по н.в.
217.69€ Без НДС: 217.69€
Фаркоп для BMW 3 Seria c 1995 по 08/1999
120.90€ Без НДС: 120.90€
Фаркоп для BMW 3 Seria c 2012 по н.в.
115.31€ Без НДС: 115.31€
Фаркоп для BMW 3 Seria c 2012 по н.в.
214.89€ Без НДС: 214.89€
Фаркоп для BMW 5 Seria c 02/1992 по 03/1997
124.61€ Без НДС: 124.61€
Фаркоп для BMW 5 Seria c 03/1997 по 06/2004
128.38€ Без НДС: 128.38€
Фаркоп для BMW 5 Seria c 03/1997 по 06/2004
212.10€ Без НДС: 212.10€