Audi

Audi AG vēsture ir cieši saistīta ar nosaukumu augusta Horch, kurš ir dibinātājs vadošo zīmolu pasaulē. Augusts Horch dzimis oktobris 12, 1868, kas atrodas ielejā upes Moselle ciema Winningen ģimenes kalējs. Viņš pirmo reizi pētīja profesiju viņa tēvs. Tomēr nepieciešamība Kalēju spējām, viņš neuzrādīja. Un tad, pēc pāris gadiem klejojumiem, viņš sāka savas studijas slavenā tajā laikā koledžas pilsētu Mitveida. Pēc koledžas viņš kvalificēts kā inženieris un strādājis dažādos inženieru birojiem pilsētās Rostokas un Leipcigas. Īpaši interesē viņu ir izmantot iekšdedzes dzinēju, kas tajā laikā bija vēl tikai bezformīgs mehānisms. 1896, Horch tika uzaicināts uz galvas ražošanu motocikliem uzņēmumā Benz & Sie Manheimā. Tomēr, Karl Benz, kas ir pionieris konservatīvo plānu neatbalstīja lielākā daļa no idejām un priekšlikumiem par grozījumiem viņa projektiem. Neapmierināts ar situāciju, August Horch nolemj organizēt savu uzņēmējdarbību. Kopā ar vienu no akcionāriem, viņš radīja 1899. gadā Ķelnē uzņēmuma Horch & Cie. Līdz ar pakalpojumu sniegšanu, kas remontu un aprīkošanu transportlīdzekļu 1901. gadā, uzņēmums sāka izveidot savu ražošanu automašīnām. Tomēr, ja kapitāls bija sācis samazināties, Horch ar rasējumiem čemodānu un idejas manā galvā hit ceļu uz Vāciju, meklējot naudu par saviem projektiem. Saksijā, Horch atradu vienu rūpnieks, kurš kļuva interesē viņa idejām un bija gatava finansēt tos. Tad 1902. gadā, Horch pārcēlās ar visu savu mašīnu un iekārtu Reichenbach, un pēc tam 1904. gadā - Cvikavā. 1909.gadā akcionāri domstarpības, un augustā Horch atstājuši uzņēmumu. Still, viņa slāpes, lai darbībai netika sadalīti. Ar palīdzību viņa draugs Franz Fickentscher, cienījama uzņēmējs no Cvikavā, viņš drīz vien nodibināja jaunu auto kompānija. Otrs uzņēmums tika nosaukts arī pēc Horch. Bet tas noveda pie tiesā pār tiesībām uz sabiedrības nosaukumu. Augusts Horch zaudēja šo procesu. Par jauna kompānija vajadzēja atrast jaunu nosaukumu. Kā var kompānija saukt? Horst Fickentscher (mazdēls Horst Fickentscher Francija), saka, ka dzīvojamā istabā viņa vectēvs bija bezgalīgas debates par šo jautājumu: "Tur visi bija iespējami un neiespējami piedāvājums. Blakus telpā trīs skolnieks dēls mans vectēvs piedalījās arī meklējot uzņēmuma nosaukumu. Mans tēvs, Henry, kurš tolaik bija 10 gadus vecs, apdullina visus pieaugušos Vienkāršākais risinājums smagas problēmas: "! Horch" Hören, Horchen (klausīties, klausīties) tulkojumā no vācu uz latīņu kā "audire", un ir obligāti formu (Klausieties!) - "! Audi" No šīs dienas mans tēvs aicināja visus tikai Audi ". Tas tikai bija dažus gadus jauniem automobiļiem Horch ieguva atzinību. Audi komanda trīs gadus pēc kārtas, sākot ar 1913, ieguva starptautisku maršrutu no Austrijas Alpiem, kas tika uzskatīts par tajā laikā visgrūtāk testā automašīnai. Pamatojoties uz otrā posma novatorisku uzņēmumu beidzās dzīvi Horch. Pirmā pasaules kara laikā, viņš pārņēma vadības funkcijas, un pēc kara viņš tika uzaicināts kā eksperts par tehniskiem jautājumiem, daudzi pārstāvji no Vācijas autobūves nozari. No četru gredzenu vēsturē Audi simbolu - "Četri Rings" - preču zīme viena no vecākajām automobiļu ražotājiem Vācijā. Tā simbolizē savienību četru agrāk neatkarīgu automobiļu ražotājiem: Audi, DKW, Horch un Wanderer. Tie ir saknes mūsdienu AUDI AG. Horch Beigās 19.gs. Vācijā bija vairāki uzņēmumi, kas ražo automašīnas. Viens no viņiem sauca augusts Horch & Cie., Tā tika dibināta 14 novembris 1899 Ķelnē. Augusts Horch bija viens no inženieru - pionieriem autobūves nozarē. In 1904, August Horch pārcēlies savu uzņēmumu, lai Cvikavā un pārveidoja to par sabiedrību. Tomēr 1909 augusts Horch atstāja viņš ir izveidojis. Turpināt pasākumus, kas izstrādāti ar zīmolu "Audi". Audi Jauna sabiedrība, August Horch dibināta tos atkal 16. jūlijs 1909 Cvikavā, konkurences iemeslu dēļ vairs nespēju izturēt viņa vārdu. Tika izvēlēts apzīmējumu "audi" - latīņu vārda tulkojums "klausās!". Gada 25. aprīlis 1910 otrais uzņēmums, kas dibināts augusts Horch, pastāvēja ar nosaukumu Audi Automobilwerke GmbH, Zwickau. Ceļinieks Divas mehānika - Johann Baptist Vinklhofer un Richard Adolf Yenike kopš 1885 piederēja velosipēdu remontdarbnīcu Chemnitz. Drīz viņi sāka veikt populārs brīdī, divu riteņu velosipēdi, kas tika pārdotas ar zīmolu "Wanderer". Kopš 1896, uzņēmums tika saukts: Wanderer Fahrradwerke AG.V 1902 Wanderer tika veikts pirmo motociklu. Ideja paplašināt ražošanu rēķina automašīnu ražošanas tika vērsta uz dzīvi 1913. Double mazauto ar nosaukumu "Dolly" uzsāka tradīciju automobiļu Wanderer, turpinot gadu desmitiem. DKV Dibināta sākotnēji ar nosaukumu Rasmussen & Ernst Chemnitz, 1907.gadā uzņēmums tika pārvietots uz Cšopava ar Rūdu kalni. Sākumā tas bija saistīts ar ražošanu un pārdošanu iztvaicējot eļļas separatori tvaika spēkstacijas, ķermeņa spārniem un auto lukturi, vulkanizācijas mašīnas, kā arī visu centrifūgu veidiem. 1916. gadā, uzņēmuma dibinātājs Jorgens Skafte Razmussen sāka eksperimentēt ar tvaika auto, lai aizsargātu savas tiesības uz nosaukumu "DKW" ("Cars ar tvaika dzinēju"). 1919. gadā uzņēmums pārdēvēts Zschopauer Motorenwerke, mainīja savu ražošanu mazo divtaktu motoriem, kas 1922. gadā veidoja pamatu sākumā veiksmīgas ražošanas motocikliem ar zīmolu "DKW". 1928. gadā, tirgū ir pirmā mazu auto, "DKW". Auto Union AG, Chemnitz 29. jūnijs 1932 iniciatīvas Saksijas Bank Audi augi, fabrikas Horch un Zschopauer Motorenwerke - DKW sapludināti Auto Union AG. Vienlaikus ar rūpnīcas Wanderer tika piešķirts līgums par pārdošanas un nomas vienošanos par automobiļu rajona Wanderer iegādi. Izvietošana jaunās grupas kļuva rezidence Chemnitz. Auto Union AG kopš tās pirmsākumiem ir kļuvusi par otro lielāko automobiļu uzņēmums Vācijā. Logo parādīja četras savienojamas gredzenus, kas bija simbolizē nesalaužama vienotību četriem dibinātājiem uzņēmumiem. Bija saglabāti pieraksta zīmoli Audi, DKW, Horch un Wanderer. Katrs no četriem zīmoliem grupā tika piešķirta uz konkrētu tirgus segmentu: DKW - motocikli un automašīnas mazo klasē; Wanderer - automašīnas vidusslāņa; Audi - Cars augšējās vidusšķiras; Horch - luksusa automašīnas šķiras. Auto Union GmbH, Ingolstadt 1945. gadā, pēc Otrā pasaules kara, kas atrodas padomju zonā visu profesionālās Auto Union AG tika atsavināts. Pēc tam, kā rezultātā uzņēmuma darbiniekiem ir pārcēlušies uz Bavāriju, kur 1949. gadā Ingolštatē ir izveidots jauns uzņēmums Auto Union GmbH, kas turpināja tradīciju četru gredzenu ceļa. Sākotnēji tas tika pierādīts, DKW produktus ar diviem dzinējiem - motocikli, automašīnas un vieglajām automašīnām (vedēju) - kas atkal ražo zīmē četru gredzenu. 1965, tirgū ir jaunu modeli uzņēmuma Auto Savienības, pirmo reizi pēc kara ar chetyrehtaktovym dzinēju. Sākās jauns laikmets, un paņēma jauno nosaukumu produkcijas: tradicionālo nosaukumu "Audi" ir piedzīvojusi renesansi. Pēc neilga laika pēdējās divtaktu DKW-produkti atstāja ražošanas līniju Ingolštatē. Tad, ar zīmolu "Audi", šeit sāka ražot jaunus modeļus ar chetyrehtaktovym dzinēju. Tomēr jauna ēra ir pienācis citā veidā. Kopš 1965. gada, Ingolstadt kompānija ir iekļauta Volkswagen Group. NSO NSU kompānija tika dibināta 1873 in Riedlingen an der Donau divi Švābijas mehānika Christian Schmidt un Heinrich Stoll. Septiņus gadus vēlāk, uzņēmums pārcēlās uz Nekarzulm. Pirmie 20 gadi, kompānija ir izlaidusi adīšanas mašīnu. 1886. Nekarzulmskaya Factory adāmmašīnu (Nekarsulmer Strickmaschinenfabrik) nodaļa ir paplašināta ražošanai velosipēdu. No šī brīža divriteņu velosipēdu bija noteikt specifiku uzņēmumā. 1901.gadā NSU sākās ražošanas motociklu, un piecus gadus vēlāk - automašīnas. Tomēr 1929 automobiļu ražošanā tika pārtraukta, un sabiedrība pilnībā veltīts sevi ražošanu divriteņu velosipēdu. Trīs gadus vēlāk - 1958. gadā Nekarzulme atkal atdzīvināja autorūpniecību. 10. marts 1969 apvienojās uzņēmumiem Auto Union GmbH, Ingolstadt un NSU Motorenwerke, Nekarzulm. Saskaņā ar Vācijas tiesību aktiem, ar atpakaļejošu spēku 1. janvārī bija jauns uzņēmums Audi NSU Auto Union AG ar galveno mītni Nekarzulme. AUDI AG 1977. gada martā noripoja pēdējā NSU, no šī brīža veikts tikai Audi automašīnām. Tērauds ir bijuši priekšlikumi, lai mainītu "neērtu" uzņēmuma nosaukumu Audi NSU Auto Union AG vairāk pieņemams. Uzņēmums un tā produkti bija jābūt vienu nosaukumu. Un tā, 1985. gadā notika: tā vietā, Audi NSU Auto Union AG - AUDI AG. Līdz ar pārdēvēšanu uzņēmuma tika veikta rezidences kompānijas Nekarzulma Ingolštatē nodošanu. Abos tradicionāliem uzņēmumiem Audi - Auto Union GmbH un NSU GmbH saglabāja bagāto tradīcijas vārda. Abi uzņēmumi ir norūpējušies par plašo un daudzšķautnainu vēsturē Audi zīmolu. Pieejamus plašai sabiedrībai Vēstures kolekcijas atrodas Ingolštatē un Nekarzulm. Pašlaik muzejs Audi Ingolštatē, kas tika atklāts 2000. gadā. Šodien, Audi ir vadošais starptautiskais augstas kvalitātes automašīnas. Uzņēmumam ir ražotnes Vācijā, kā arī Ungārijā, Ķīnā un Dienvidāfrikā.
Фаркоп для AUDI 80 c 09/1991 по 12/1995
115.31€ Без НДС: 115.31€
Фаркоп для AUDI A3 Sportback c 07/2008 по 01/2013
115.31€ Без НДС: 115.31€
Фаркоп для AUDI A3 Sportback c 07/2008 по 01/2013
222.37€ Без НДС: 222.37€
Фаркоп для AUDI A3 Sportback c 11/2004 по 06/2008
115.31€ Без НДС: 115.31€
Фаркоп для AUDI A3 Sportback c 11/2004 по 06/2008
200.92€ Без НДС: 200.92€
Фаркоп для AUDI A4  c 11/2001 по 2004
214.89€ Без НДС: 214.89€
Фаркоп для AUDI A4 c 11/2001 по 2004
115.31€ Без НДС: 115.31€
Фаркоп для AUDI A4 c 11/2004 по 03/2008
119.02€ Без НДС: 119.02€
Фаркоп для AUDI A4 c 11/2004 по 03/2008
214.89€ Без НДС: 214.89€
Фаркоп для AUDI A4 c 12/1995 по 11/2001
119.02€ Без НДС: 119.02€
Фаркоп для AUDI A5 c 06/2007 по н.в.
122.79€ Без НДС: 122.79€
Фаркоп для AUDI A6 Allroad c 2012 по н.в.
124.61€ Без НДС: 124.61€
Фаркоп для AUDI A6 Allroad c 2012 по н.в.
225.16€ Без НДС: 225.16€
Фаркоп для AUDI A6 c 03/2005 по 09/2011
116.22€ Без НДС: 116.22€
Фаркоп для AUDI A6 c 03/2005 по 09/2011
165.56€ Без НДС: 165.56€