Land Rover

"Land Rover" (Land Rover), meitas britu uzņēmuma Rover Group («Rover Group"), iegādājās 1994. gadā vācu kompānija BMW («BMW"). Ražo automašīnas Terrain slavenu zīmolu Land Rover («Land Rover"). Mītne atrodas Solihull, netālu no Birmingemas. Jau vairāk nekā pusgadsimtu, britu kompānija Land Rover ražo transportlīdzekļus, kuru iestāde ir atzīta visās pasaules daļās. Vēsture veidojot šo leģendāro zīmolu inworld, tikko sāka atgūties no briesmīgajām sekām Otrā pasaules kara, kā unikāla, jo paša automobiļa. Britu nozare gūst peļņu kara laikā, turpmākajos gados sāka izjust smagas trūkumu izejvielu un rīkojumiem. Valdība nepieciešams nekavējoties rīkoties. Plānojot izeju no krīzes un ekonomikas atveseļošanās angļu automobiļu ražošanā, izslēgšana ir svarīga un nozīmīga loma. Šajos grūtajos ekonomiskajos apstākļos, uzņēmums ir sasniedzis Rover valdības atļauja atsākt ražošanu civilo automašīnu un iegūt savu pilno apglabāšana jaunu rūpnīcu Solihull (Solihull). Šī rūpnīca tika uzcelta pirms kara uz valsts rēķina, bija noslēpums aizsardzības valsts uzņēmumu, lai ražotu dzinēju tvertnēm un lidmašīnām. Vēlāk augs pat ieguva iesauku «Meteor Works» «Meteor rūpnīcā." Enterprise teritorija bija milzīga, bet viss, ko es varētu atļauties auto uzņēmuma Rover ierobežotu ražošanu pirmskara modeļiem. Vajag jaunas idejas uzņēmumam kļuva skaidrs un nepieciešams. Kaut Rover skrēja brāļi Spencer un Maurice Wilkes. Viņi nolēma, lai iekļūtu tirgū atkal auto lēti, viegli uzturēt un jāuzrāda vismaz lokšņu tērauda. Pēc tam, tas bija Maurice Wilkes bija autors idejām ietverto automašīnā Land Rover. Izstrāde jaunu modeli nekavējoties sāka rūpnīcā Solihull, un pamats tika pieņemts amerikāņu Willis Jeep. Maurice Wilkes uzskatīja, ka šis projekts ir perfekts "starpposma" iespēja, kas palīdzēs uzņēmumam izdzīvot Rover doteh ilgi, kamēr valdība nav vājināt stingras kvotas metāla. Drīz Maurice Wilkes izgudroja nosaukumu tas «Land Rover». Uzticamu palīgu Pēckara gados, pieprasījums pēc alumīnija gaisa kuģu nozarei ir sarucis dramatiski, un tas kļuva pieejams tērauda. Tas noveda dizaineri ar lielisku ideju izmantot ražošanai jaunu modeli virsbūves alumīnija sakausējuma Birmabright. Alumīnijs ir mīkstāks par tēraudu un daudz vieglāk rīkoties, tādējādi samazinot ražošanas izmaksas. Turklāt nenoliedzamas priekšrocības alumīnija vieglo svaru un korozijizturība bija ideāls auto, kas bija pavadīt lielāko daļu savas dzīves skarbos bezceļa apstākļos. Finansiāli ierobežojumi ietekmēja dizainu šasijas. Ražošana presēta tērauda daļu šasijas prasa dārgi, un laiku, tāpēc, lai ražotu nesošās konstrukcijas Rover inženieri nolēma metināt gabalu tērauda lūžņi, kas pēc tam samontēt rāmis. Šis lēmums notonly ietaupīt laiku un naudu, bet arī iespējams izveidot ļoti spēcīgu un uzticamu šasija, patīk, kas nav noticis. Tā ir izturīga šasijas bija daudzus gadus raksturīga iezīme jaunu automašīnu Land Rover. Prototipa montāžas sākās pavasarī 1947 un tika pabeigta līdz vasarai togozhe gada. Land Rover ir kļuvis tieši universāls transportlīdzeklis, kas bija nepieciešams. Idejas formulētie Maurice Wilkes, veidoja pamatu turpmākajiem panākumiem uzņēmuma. Pēc montāžas 25 prototipus Land Rover tika prezentēts auto izstādē Amsterdamā, kas notika pavasarī 1948. Uzņēmums Rover pēkšņi pārsteidza ar milzīgu interesi par šo modeli. Land Rover nekļūst "starpposma" variantu, jo tas bija paredzēts brāļi Wilkes. 1948. līdzinājās skaitu apvidus transportlīdzekļiem, kas ražoti, un nākamajā gadā bija divreiz ražo sedans Rover summa. Tiklīdz Land Rover Rover kompānija sniedza stabilu ienākumu, iespēja uzlabot esošo modeli, saskaņā ar vajadzībām un vēlmēm. 1950. gadā ir uzlabojusies visu riteņu piedziņu: vadītājs, tagad ar papildu sviru pārslēgt pārnesumus, izvēloties starp pilnpiedziņas un aizmugures riteņu piedziņu. Turklāt klienti ir ierosināts dažādas automašīnas virsbūvi un riteņu bāzi dažāda garuma. Land Rover zīmols ir cieši saistīta ar klientiem, ar drošību un lielisko bezceļu veiktspēju. Militārie eksperti ir atzinuši uzticamību un daudzpusība Land Rover. Šo automašīnu piegāde bruņotajos spēkos lielākajā daļā Rietumu valstu, ir kļuvusi par nozīmīgu daļu no uzņēmuma darbības. Sešdesmitajos gados, Land Rover ir ievērojami paplašinājis savu lineup, piedāvājot iespēju izvirzīta un skaita palielināšanu automobiļiem, kuri ražoti pēc atsevišķiem un īpašiem pasūtījumiem. Piemēram, tika izstrādāta desanta Land Rover sver tikai 500 kg, kurus varētu transportē pa gaisu uz kara zonu. Land Rover transportlīdzekļiem veic dažādas funkcijas: viņi strādāja būvlaukumos, palīdzot glābējiem un ārstiem, tiklīdz tie varētu nokļūt visvairāk nepieejamas vietas. Sākotnēji paredzēts, lai palīdzētu lauksaimniekiem, Land Rover ir nogājusi garu ceļu, ir bijuši visās pasaules daļās. Dibinātāji auto nemaz nenojauš, ko nozīmīgu vietu būs Land Rover mūsdienu pasaulē. Jaunus klientus, NEW GUIDE Sešdesmitajos gados, kompānija veica plaša mēroga Rover mārketinga pētījumus, kas parādīja, ka Land Rover zīmols pieder apmēram trešdaļa no pasaules autoparka. Land Rover bija sākumā jauno automobiļu tirgū, kas paredzētas āra aktivitātēm. Uzticīgi klasiskās principiem Land Rover automašīnas ar cieta pamata rāmja un viegls, korozijizturīgs ķermeni, komanda 20 inženieri uzsāka darbu pie jaunas, "civilizētā" modelis Land Rover. Automašīna tika paredzēts nevis pilsētu, bet gan priekšpilsētas iedzīvotājiem, kas bija, ir galvenie pircēji jauno modeli. Sākumā neviens nevarēja pat iedomāties, ka tā vietā, vairākiem maziem uzlabojumiem dažu sīku informāciju par projektu tiks izstrādātas pilnīgi jaunu stilu, kas tiks izveidots pēc dizaina firma David Rover Bachalo vadībā. Šis modelis tiks izstādīti Luvrā kā izcilu sasniegumu jomā automobiļu dizainu. Land Rover bija vienīgais auto tik cienījams. Tātad rezultāts smaga darba kļuva Range Rover, parādīts Blue Hills Mine, St. Agnes Cornwall 17 jūnijs 1970. Tas ir pieejams divu durvju versijā ar aizmugurējām durvīm. Automobiļa interjers bija diezgan Spartas, neskatoties uz šī Range Rover radīja furors. Pasūtījumus to burtiski nomākti uzņēmums. Tātad namnogie gadus Range Rover kļuva izmainīja līderi savā klasē. Land Rover darbinieki bija apmierināti ar panākumiem, kas noteikti bija pamatota. Bet starp uzticīgajiem faniem jaunā Land Rover Range Rover auto tika uztverts kā amatieriem. Neviens no viņiem nav pat atzīst, ka jaunais auto būs tikpat ticami kā iepriekšējam modelim. Visas šaubas tika kliedētas divus gadus vēlāk, kad vairākas automašīnas Range Rover, ar grupu britu karavīru pakļautībā Major John Bleshforda-Snell pārvalda, izteica rallijs Anchorage, Alaska Argentīnas pilsētā Ushuaia. Brauciena laikā viņi pārvarēja smagas Darien Gorge. Ne visas automašīnas ir spējuši tikt galā ar šo problēmu, bet Range Rover apvidus auto ar godu izturēja smagus testi pēc sešiem mēnešiem, beidzot nostiprinot savu reputāciju. Tomēr, stratēģiski nozīmīgajā Ziemeļamerikas tirgū, jaunais modelis nav ieguvis lielus panākumus. Saistīts ar pārāk lielām izmaksām, tā nevar konkurēt ar automašīnām šīs klases no citiem ražotājiem. Tāpēc, 1974.gadā tā ražošana tika apturēta. Tas ir bijis gandrīz ceturtdaļu gadsimta, pirms patiesība ir atnācis finest stundu modeļa Land Rover. LAND ROVER jaunā gaismā Kaut Range Rover netiek oficiāli pārdoti Ziemeļamerikā, viņa slava ātri sasniedza ASV. Nodrošināti ASV pilsoņi, pieprasot tikai labāko un var samaksāt par to, sāka pasūtīt savu labāko inworld riteņu piedziņas luksusa automašīnām. Ievērības cienīgs ir fakts, ka cilvēki, kas dzīvo valstī, ar perfektu ceļu, vēlējās iegādāties automašīnu, kas paredzēta galvenokārt braukšanai bezceļa uzvara, pat NATO, kas Ziemeļamerikā toreiz nebija autorizētais dīleris un servisa tīkls uzņēmuma. Programma palaist narynok ASV automašīnu Range Rover sauc «Project Eagle» Operation "Eagle". Range Rover dzinējs ir atjaunināta, un maksimālais ātrums pirmo reizi sasniedza 100mil / h un paātrinājuma no 0 līdz 60 jūdzes / h bija 11,9 sekundes. Ziemassvētku vakars 1985goda izveidojis jaunu uzņēmumu Range Rover North America, kas bija, lai sagatavotu oficiālo atklāšanu automašīnas, ASV 1987. gadā. Tirgus izpēte ir apstiprinājusi, ka Range Rover būs populāri starp cilvēkiem ar augstiem ienākumiem, tāpēc visas automašīnas Range Rover, oficiāli parādījās naamerikanskom tirgus 16. marts 1987, tika aprīkotas ar standarta gaisa kondicionieri, kruīza kontroli un automātisko transmisiju. Neskatoties uz to, ka šie transportlīdzekļi bija augstāku komforta līmeni, tie joprojām var pārvarēt visvairāk neizbraucami teritorijas, kā arī to prekursorus slaveni. Pārdošanas Range Rover vSShA pārspēja visas cerības, un saglabājās augsts pat 1991. gadā, kad bija tendence samazināties pārdošanas dārgas importētajām precēm. Tikmēr vadošie inženieri Land Rover sāka attīstīt ideju par jaunā Range Rover, kas bija, lai aizstātu iepriekšējo automašīnu. Jaunais projekts, par kuru darbu sāka vkontse 1986.gadā, joprojām apliecinādams princips Pamatdoma Range Rover: priekšrocības, apvienojot tradicionālās Land Rover ar visaugstāko komfortu. Papildinājums ģimenei In mid-80s kā nozīmīgākais projekts bija Project Jay, pateicoties kuriem automobilis parādījās Discovery, kas paredzēti tirgus segmenta ģimenes auto. Tika nolemts izmantot garenbāzi Range Rover ar vienkāršu vārdu dārgu organismā. Smaga darba pie projekta rezultāts sāka Land Rover Discovery, iepazīstināja 16sentyabrya 1989. gadā Frankfurtes autoizstādē. Atklājums bija Land Rover pionieris jaunā tirgus segmentā transportlīdzekļiem. Tirgus luksusa auto tika dota Discovery un Range Rover, un atjaunināta Defender var labi pierādīt sevi citos tirgus segmentos, kas iegūti, piemēram, lielu popularitāti starp amerikāņu āra entuziasti. Defender joprojām neapstrīdams līderis starp SUV. 1993. gada jūlijā, tika uzbūvēta 1,5 miljonus automašīnu Land Rover. Gadu vēlāk, neilgi pēc pirkšanas Rover Group BMW, sāka izstrādāt jaunu modeli Range Rover. Jaunais Range Rover radikāli atšķīrās no saviem priekšgājējiem. Pēc viņa domām, radīja jaunu šasijas un dzinēja pārbūvēta V8. Ar nosacījumu, bija arī iespēja automašīnu dīzeļdegvielas 2,5 litru BMW iegādi. Automašīnā, viss no drošības uz paš-nivelēšanas apturēšanu kontrolē mūsdienu elektronikas. Lai uzsvērtu attiecības jaunā Range Rover ar iepriekšējiem modeļiem, rūpnīca aprīkota poposlednemu mākslu, tika veikts liels nesošo ķermeni. Jaunais Range Rover ir veidota tā, lai tā varētu konkurēt ar luksusa auto ir lielisks bezceļu veiktspēju un nostiprināja reputāciju kā līderis starp pilnpiedziņas luksusa automašīnām. Klasiskais modelis Range Rover sauc Range Rover Classic tika pārtraukta 1996. gadā. Tikai 26 gadu pastāvēšanas laikā šī modeļa tika izveidots 317,615 kopijas. Šajā laikā Range Rover ir kļuvis par vienu no vislabākajiem piemēriem automobiļu dizainu. Pusgadsimta vēsturi Land Rover piepildīts ar daudziem nozīmīgiem notikumiem, no kuriem viens ir izskats Land Rover Freelander. Tās vēsture sākās nesen. Neskatoties uz to, ka maza riteņu piedziņas automašīnas ir veikti jau ilgu laiku, bet neviens no viņiem vēl nebija īsti piemīt īpašības SUV, un noteikti ne mantinieks ar bagāto pieredzi Land Rover. No paša sākuma darbu uz izveidi Freelander pieņemts, ka auto būs mantot visas priekšrocības SUV. Strādājot par šo modeli, dizaineri ir radījuši dažādus unikālu dizainu, kas kļūst par nākamo, vairāk uzlabotas paaudžu automašīnu Land Rover. Modern SUV Land Rover nevar iedomāties bez patentētās sistēmas kontrolētas kustības lejup «HDC». Balstoties uz darbu ABS, tas ļauj jums veikt kustībā automašīnu leju rampas kontrolēta un drošāku. Šis ir tikai viens no daudziem elementiem, norādot, ka izstrādātāji perfekti pārdomāts dizains Freelander, sniegt viņam tādu pašu augstas kvalitātes visurgājējs, tāpat kā citas SUV Land Rover. Nav šaubu, ka skaits līdzjutēju pateicoties Freelander Land Rover, ir nepārtraukti pieaug jau vairāk nekā piecdesmit gadus, tiek pastāvīgi papildināts ar jauniem vadītājiem. Parādīšanās tirgū kompakto pilnpiedziņas transportlīdzekļi atpūtai jaunais modelis ir lielisks bezceļu veiktspēju un bagātīgu ciltsrakstus, papildinot uzņēmuma panākumus. Bet laiks nestāv, dzīves ritmu jaunajā tūkstošgadē paātrinās katru gadu. Šajā sakarā, nāk uz priekšu aktīvo braukšanu. Reaģējot uz vajadzībām mūsdienās, 2005. gadā, kompānija ieviesa jaunu vadošo modeli Range Rover Sport. Par dinamisku sniegumu un vadāmību tas ir labākais vēsturē Land Rover. Tas ir pavisam jauns auto klases SUV, kompakts, maneuverable, kas paredzēti aktīvai braukšanai. Range Rover Sport ir reprezentatīvs klases «Sports Tourer», kas apvieno uztraukums ragavas sporta auto ar daudzpusību un visurgājēji Land Rover. Šī modeļa iezīme ir tā, ka augstas īpašības neizzūd kopā ar cieto ceļa virsmas. Range Rover Sport riteņu piedziņas transportlīdzeklis ar izcilu bezceļa veiktspēju, ko papildina elegants un ērts braukšanas stilu. Leģendārais Five: Defender, Discovery, Range Rover, Freelander un Range Rover Sport - unikāla pilnpiedziņas avtomobli, nepārspējamas. Interesanti, ka 70% no visiem automobiļiem Land Rover, kas jebkad tika uzceltas, joprojām uzticīgi kalpot saviem īpašniekiem visā pasaulē. Ieviesa 1947, kompānija Land Rover ienāk jaunā gadsimta ar reputāciju labākajiem visu riteņu piedziņas automašīnām, kas sniedz saviem īpašniekiem uzticības sajūtu un iespēja jebkurā laikā doties meklējumos piedzīvojumu. Un tas viss pateicoties Maurīcija un Spencer Wilks!
Фаркоп для LAND ROVER Freelander I c 2004 по 05/2007
119.02€ Без НДС: 119.02€
Фаркоп для LAND ROVER Freelander I c 2004 по 05/2007
219.57€ Без НДС: 219.57€
Фаркоп для LAND ROVER Freelander II c 2007 по н.в.
120.90€ Без НДС: 120.90€
Фаркоп для LAND ROVER Freelander II c 2007 по н.в.
217.69€ Без НДС: 217.69€
Фаркоп для LAND ROVER Range Rover  c 09/2011 по н.в.
224.19€ Без НДС: 224.19€
Фаркоп для LAND ROVER Range Rover  c 09/2011 по н.в.
122.79€ Без НДС: 122.79€
Фаркоп для LAND ROVER Range Rover c 05/2005 по 2012
137.67€ Без НДС: 137.67€
Фаркоп для LAND ROVER Range Rover c 05/2005 по 2012
246.55€ Без НДС: 246.55€